09 januari 2014




Zo zie je hoe mooi het patroontje is..
Leuk om als iets klaar is, van je werkje te kunnen genieten:)


Leuke baret gemaakt
gebruik gemaakt van het patroon nr. 111
uit 150 bijzondere haak-en breifiguren





en nog een leuke baret gemaakt..
(het patroontje heb ik eerder gehaakt, alleen met dunner garen,
dus dan verandert het aantal steken)

Beiden gebreid van heerlijk garen.
We gingen in de vakantie naar het strand met Luna en we reden langs Arnemuiden.
Toen kon ik niet nalaten even langs Jeannet haar winkeltje te gaan en
kocht toen deze fijne wol..
Lammy, Comfort 6
met een heel leuk glittertje erin verwerkt!
--
Ik haakte nog een handdoek-ophang ring


Ik wil ook nog graag meeborduren met  "randje per week"


En ook haak ik gezellig mee met deze Crochet Along


------
en nog een jurkje voor mijn afwasmiddel..





6 opmerkingen:

Betsy zei

Mooie baret!
Je hebt weer een paar mooie werkjes onderhanden. Veel plezier daarmee.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Angélique zei

Goed bezig weer! (zit jij wel eens stil? Nee hè ;-) )
Vooral de bovenste baret vind ik mooi!

Elizabeth zei

Wat een leuk steekje bij de baret, afwisselend ajour en kabel...
Leuk dat je ook mee doet met een randje per week en de crochet along.
Ik kan alleen niet wachten tot de volgende aflevering en wil alleen maar doorgaan....

groetjes, Elizabeth

Elizabeth zei

Borduur je op aïda, Jacqueline?

Anoniem zei

haha je bent kei druk zeg :-) wat zijn je mutsen enorm mooi zeg ♥ die met die kabel ( ben ik dol op ) is helemaal wowieeeeeeeeee

Tinneshobbyworld zei

Prachtig gedaan zeg. Vooral die bovenste vind ik super! Fijn weekend nog. Grts, Tinne