25 augustus 2014

weer eens een berichtje..

Toen ik al mijn "huiswerkjes" bijwerkte,
bedacht ik, dat het al lang geleden was, dat ik iets plaatste op deze blog..
Maar... ik was toch echt nog ijverig aan de haak, hoor!

Hieronder de laatste 4 vierkanten van de CCC group,
die elke week een patroon van een vierkant plaatst..
de water-lily-square
de anticipation mystery square
de crocodile flower square
en de cygnus square..
Flower burst square
Posy Field square

en hieronder een foto van mijn CAL-deken
----------
en hier was ik mee bezig op de camping in Aagtekerke,
waar we een weekje hebben gekampeerd..
(we bleven in Zeeland, maar tóch erg leuk/gezellig..)

deze omslagdoek heb ik na de vakantie even moeten laten liggen, 
om weer bij te komen met mijn huiswerk..
maar ga er van de week vast weer eens een paar rijtjes bijhaken!

tot de volgende keer!

11 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Heerlijke squares en een prachtig gehaakt deken ...
Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

Unknown zei

Leuke kleurcombinatie van je blokken!
En je deken is ook al zo mooi.....
Tja, en zo''n bol had ik ook nog onderin mijn tas gestopt... voor als ik me helemaal zou vervelen in de vakantie... Maar hij is onaangebroken weer mee teruggekomen....
En nu ben ik weer helemaal met het borduurvirus besmet... dus die bol ligt er nog wel een poosje.
Benieuwd hoe jouw omslagdoek wordt!

Groetjes,
Marian

Corrie zei

Wat een mooie vierkantjes, echt weer eens iets anders.
Ik ben benieuwd naar je sjaal hoe het met het kleurverloop gaat straks.

Leonie zei

Wat een prachtige dingen allemaal!
Je cal deken wordt erg mooi!
De kleuren van je omslagdoek zien er ook erg mooi uit!

Groetjes Leonie

Leonie zei

Wat een prachtige dingen allemaal!
Je cal deken wordt erg mooi!
De kleuren van je omslagdoek zien er ook erg mooi uit!

Groetjes Leonie

Angélique zei

O, wat wordt je deken mooi! En die vierkanten zijn ook al zo prachtig!
Jouw kennende gaat het met je omslagdoek lukken ;-)

Betsy zei

Fijn om weer een berichtje van jou te lezen.
Wat een mooie kleurencombinaties heb je gekozen voor de blokken en de deken.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

ineke zei

prachtige kleurcombi!! en wat zijn die vierkantjes leukkkkkkkkkkkkkkk !!!

Shirla zei

The squares are lovely. Are there patterns available for them or are you just doing them on the fly?

sajuki zei

Great !
Greetings from Poland :)
Katarzyna


www.sajuki.blogspot.com

Jacqueline zei

de gratis patronen van de vierkanten heb ik via facebookgroep https://www.facebook.com/groups/officialcccsocialgroup/