09 januari 2015

Sophie's mandala/Sophie's garden ;)


Bij de groep, waarbij ik mijn mooie 48 vierkanten haakte
()
zag ik ook dit mooie patroon, waarvan ik een kussen maakte..

Ik heb dit kussen met plezier gehaakt..
Een duidelijk, niet al te makkelijk patroon, precies wat ik graag haak ;)

Het kussen heeft dezelfde achterkant als van het bankstel
(al heel wat jaartjes oud, maar nog best naar mijn zin)
Voor het patroon moet je maar eens een kijkje nemen bij Dedri
Zij maakt altijd veel moois!

(whaaah.... dochter vindt kussen maar gehaakt met papagaaiekleuren... 
Maar.... ik vind het kussen tóch mooi!)

7 opmerkingen:

Margaret zei

Die is mooi geworden. Leuk dat je er een kussen van hebt gemaakt.

Elizabeth zei

Ik vind het een bijzonder mooi kussen, Jacqueline! Wat een prachtig haakwerk, ook mooi reliëf...

Groetjes, Elizabeth

Angélique zei

Mooi! Vooral die prachtige kleuren! :-)

ChériesCrochet zei

Schitterend patroon en mooie kleuren
Een kussen is een super idee
Wil deze ook nog maken...
Doe je ook mee met haar CAL die binnenkort start ?

Corrie zei

Heel mooi patroon, en de kleuren combineren mooi bij elkaar.

Fräulein KidsliKids zei

Wowww - what a pillow !!!
Wonderful colors - I ♥ them.
Greetings from Austria,
Fräulein KidsliKids
(Sabine)

Nellie zei

Heel leuk patroon! Ik zag het ook al in effen wit voorbijschuiven...
Wat ik ook grappig vind is dat ik precies hetzelfde bankstel had als jij.