22 april 2016

Een vrolijk gekleurd dekentje (mix 'n match CAL)

Eigenlijk.. Een kleedje voor Luna.. 
Maar misschien... toch niet.. (als ik Luna zo met het kleedje zie stoeien :(
Eerst zou ik niet meedoen met deze CAL, toen zag ik goedkope bolletjes wol liggen, van die vrolijke kleurtjes.. Dan maar een klein kleedje, voor Luna..
De bolletjes raakten op...
Dus.. Van de week een rand erom heen gehaakt
(De eerste 4 rijen van de lossen en vasten CAL, met deze rand heb ik goed het verschil in de randen, ze liepen niet helemaal recht, weg kunnen werken)

Een vrolijk gekleurd dekentje!
...............
En nu volgende week naar de mevrouw, waar ik werk, met het laatste huiswerk van dit dekentje: de rand..
want ook zij is zover! Zij maakte ook een klein dekentje.
En dat dekentje laat ik vast ook een keer hier zien!

ooooooooooo

Kijk.. Twee vrolijk gekleurde dekentjes:)
En.. Ze zei.. Zoek maar weer gauw nieuw huiswerk.. Ik vind het zo jammer dat de dekentjes af zijn!
Leuk hoor.. Zo samen!
Ze haakte er een mooi picotrandje om..



4 opmerkingen:

Tante Titi zei

Wat een leuk dekentje met mooie kleurtjes!

Angélique zei

Mooi! En nu maar hopen dat Luna het heel laat. Leuk dat je samen met die mevrouw aan hetzelfde project hebt gewerkt :-)

Corrie zei

Wauw, dus jij bent al klaar met je deken. De rand ik mooi recht geworden zo. Hopelijk gaat Luna het dekentje ook waarderen en gaat ze er rustig op slapen.

Monique van den Berg zei

Wat een lief dekentje en hele mooie kleurtjes. Ik zou toch maar twee keer nadenken voor je het dekentje aan Luna geeft ondanks dat ze er heel enthousiast van wordt en het duidelijk heeft goedgekeurd😉
Groetjes, Monique